Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ.....

Δεν έχω το χρόνο να κάνω κανονικό μακιγιάζ κάθε πρωί αλλά θα ήθελα να κάνω δυο-τρία πράγματα για να δείξω καλύτερη. Τι θα πρέπει να χρησιμοποιήσω;

Είμαστε γυναίκες και στην πλειονότητα μας θέλουμε να δείχνουμε όμορφες. Σαφώς και διαφωνώ με τις απόψεις που μας θέλουν ως λεσβίες να μην περιποιούμαστε και να είμαστε «ελαφρώς» ατημέλητες. Η γυναίκα αγαπητές μου φίλες ,όπως και να το κάνουμε είναι γυναίκα και αν θέλετε και την προσωπική μου άποψη , προτιμώ η σύντροφός μου να είναι και να δείχνει όμορφη, «με φτιάχνει».

Οι ρυθμοί της ζωής μας έχουν εδώ και πολύ καιρό έχουν αλλάξει , με τον ελεύθερο μας χρόνο να συμπιέζεται ολοένα και περισσότερο. Αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει να παραμελήσουμε και τους εαυτούς μας . Εξάλλου πείτε μου τι νόημα έχει μια ζωή δική μας , χωρίς εμάς ;

Πάνω απ' όλα εμείς .

Βρήκα λοιπόν στο διαδίκτυο , κάποιες συμβουλές της Κα Τζένης Μπαλατσινού ( Προσωπικά εμένα μου αρέσει πάρα πολύ) κάποιες συμβουλές για ένα γρήγορο και ποιοτικό μακιγιάζ.

Για να δούμε τι μας «συμβουλεύει :

«Καταρχήν, να ξέρεις ότι ακόμα και αν κάνεις δυο-τρία πραγματάκια είναι πολύ καλύτερο από το να μην κάνεις τίποτα. Όσον αφορά τα προϊόντα που θα χρησιμοποιήσεις, η αλήθεια είναι ότι αυτά που θα διαλέξεις έχουν περισσότερο να κάνουν με τις προσωπικές σου προτιμήσεις παρά με τις δικές μου συμβουλές. Εγώ μπορεί να διάλεγα λίγο γκλος και λίγη μάσκαρα, ενώ εσύ μπορεί να προτιμάς λίγο κονσίλερ και μια ιδέα ρουζ για χρώμα υγείας.

Κοίταξε προσεκτικά το πρόσωπό σου και αποφάσισε τι θέλεις να καλύψεις και τι θέλεις να τονίσεις. Αν έχεις μικρά μάτια, προτίμησε λίγο eyeliner και μια στρώση μάσκαρα. Αν το δέρμα σου είναι θαμπό, άπλωσε μπρόνζερ. Και εννοείται ότι όλες μας, όσο λίγο χρόνο και αν έχουμε, προλαβαίνουμε να απλώσουμε μια στρώση λιπ γκλος ακόμα και στην εξώπορτα του σπιτιού, χωρίς καθρέφτη. Διάλεξε ένα λιπ γκλος σε φωτεινή απόχρωση και αυτόματα θα δείξεις πιο όμορφη. »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου