Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009

ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ;

Πλησίαζε Σεπτέμβρης του 1992 . Ερχόταν η ώρα της επιστροφής στο σχολείο, τα πράγματα θα γινόταν πια πολύ σοβαρά, η πρώτη λυκείου ήταν το αρχικό σκαλί για το μαραθώνιο των Πανελληνίων εξετάσεων. Οι λέξεις Τρίτη Δέσμη και Νομική πλέον θα ήταν συνυφασμένες για το υπόλοιπο της μαθητικής μου ζωής. Εκείνο το καλοκαίρι με είχε σημάδεψει γιατί άρχιζα να νιώθω ξεκομμένη απ' όλους και απ'ολα και το κυριότερο ; Τα μάτια μου έπεφταν επάνω σε κοριτσίστικα μάτια και σώματα . Όχι κάτι πονηρό, πιο πολύ θαυμασμός και περιέργεια. Παρατηρούσα τις κινήσεις , τον τρόπο, την συμπεριφορά και ίσως καμιά φορά ξεχνιόμουν στη θέα μιας κοπέλας μεγαλύτερης απο εμένα με σκέψεις του τύπου , πως θα ήταν γυμνή και τι αίσθηση θα είχε το ενήλικο κορμί της σε σχέση με το δικό μου και άλλα τέτοια περίεργα για τους άλλους και όμως, εμένα μου φαινόταν φυσιολογικά.

Σύμη Αύγουστος 1991, τα χνώτα μου ταίριαζαν πιο πολύ , με τον Μάκη, τον γιο της καλύτερης φίλης της μαμάς μου, μαζί μεγαλώσαμε και ήμασταν δύο πολύ καλοι φίλοι.

Τα κάναμε όλα μαζί, απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου ο Μάκης ήταν πάντοτε δίπλα μου χειμώνα καλοκαίρι. Μαζί πηγαίναμε σχολείο μαζί διακοπές. Πόσα καλοκαίρια χανόμασταν σε σοκάκια που για μας μοιάζαν πόλεις άγνωστες, δεν φτιάχναμε νοικοκυριό σε ερειπωμένα σπίτια, δεν ταξιδεύαμε σε άγνωστες θάλασσες και εξωτικά μέρη με βάρκες που ήσαν παρατημένες απο ανθρώπους και χρόνια. Ήμασταν τόσο δεμένοι και αγαπημένοι που και οι δικοί μας , όσο μεγαλώναμε νόμιζαν πως υπήρχε έρωτας αναμεσά μας και σας πληροφορώ δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Τα ίδια και στο σχολείο όλοι μας νόμιζαν πως τα «είχαμε» και να...... το κουτσομπολιό στην τάξη και το φροντιστήριο . Όμως εγώ και ο Μάκης ήμασταν φίλοι, έγω το ήξερα βέβαια απο την αρχή εκείνος το έμαθε εκείνο το καλοκαίρι.

Ξεχασμένοι σε μια παλιά μαρίνα , που είχε να δει βάρκα χρόνια, πλατσουρίζαμε με τα πόδια μας στο νερό και μιλάγαμε για την χρονιά που θα ερχότανε και για τα «επαγγελματικά όνειρα » του καθενός μας . Ο Μάκης ήταν ξεκάθαρος στην σκέψη του, το είχε αυτό απο παιδακι, ήθελε να γίνει γιατρός, βλέπετε το μήλο κάτω απο την μηλιά θα πέσει , ο πατέρας γνωστός πλαστικός χειρουργός και ο Μάκης ήθελε, πάση θυσία να βαδίσει στα χνάρια του Πατέρα του.

Θυμάμαι που έλεγε : δεν είναι απλώς επιστήμη , δεν είναι ένα επάγγελμα , είναι απόλαυση σκέψου τι βυζάκια και κολαράκια θα πιάνω σε όλη μου την ζωή και μάλιστα χωρίς κόστος άσε που θα με πληρώνουμε κιόλας .....!!!!!!!!!!Τα 'λεγε και γελάγαμε με την καρδιά μας .

Εγώ, όπως πάντα στην ζωή μου, ήμουν πιο μπερδεμένη , οι γονείς μου ήθελαν δικηγόρο , στρωμένη δουλειά που λέμε, διατηρούσαν και διατηρούν ακόμη ένα απο τα μεγάλα δικηγορικά γραφεία της Αθήνας, εγώ όμως ήθελα να γίνω αρχαιολόγος. Πάντοτε με τραβούσε η δύναμη της ανακάλυψης κάτι χαμένου απο τους αιώνες και την ιστορία , λάτρευα τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και ότι είχε σχέση μαζί του. Δεν ήσαν λίγες οι φορές που έκανα ταξίδια, νύχτες ολάκαιρες , πίσω στους αιώνες , στην αρχαία Αθήνα και την Σπάρτη , στην Κνωσσό και την αρχαία Μακεδονία, πόσες φορές δεν κρύφτηκα σε διαδρόμους μεγάλων παλατιών και δεν κρυφάκουσα τις δολοπλοκιες αυλικών και συγγενών κατά του Βασιλιά τους ............Είχαν ένα πάθος , απ' τα πολλά που είχα στην ζωή μου και δυστυχώς ποτέ μου δεν το βίωσα γιατί έγινα δικηγόρος.

Τι θα κάνεις ; Με ρώτησε

Τι θα τους πεις ; Αυτοί είναι πορωμένοι με το δικηγοριλίκι!!!!!!

Ρε Μάκη, του απάντησα, τρίτη δέσμη δεν είναι και τα δύο ; Ε! θα προετοιμαστώ όπως πρέπει και όταν έρθει η ώρα θα τους το πω.

Καλά έκανε εκείνος και με αγκάλιασε . Το άγγιγμα του ήταν διαφορετικό απο τις άλλες φορές . Είχε κάτι ερωτικό στην αίσθηση του και με έκανε να πνίγομαι , ήθελα να του πιάσω το χέρι και να το απομακρύνω απο πάνω μου , σαν ήξερα τι θα επακολουθούσε , άρχισα να καταστρώνω την στρατηγική μου . Έπρεπε να του το πω, όφειλα πρώτον να ξεκαθαρίσω τα πράγματα και δεύτερον ίσως στό πρόσωπο του έβρισκα τον πρώτο μου σύμμαχο. Άφησα να εξελιχθούν τα πράγματα.

Και εξελίχθηκαν..................

Μαρία είμαι ερωτευμένος μαζί σου εδώ και και καιρό ! Κάνουμε χρόνια παρέα , σε νιώθω σαν κάτι ξεχωριστό και όμορφο κομμάτι στην ζωή μου ! Έρχονται ώρες που θέλω να χωθώ στην αγκαλιά σου και να μην βγω ποτέ απο εκεί μέσα ! Θέλω να είμαστε μαζί ! Στην αρχή ήθελα να το αφήσω να περάσει, νόμιζα πως θα το ξεπερνούσα αλλά τα αισθήματα μου για σένα με ξεπερνούν, ξεπερνούν εμένα και τις δυνάμεις μου !Δεν το αντέχω άλλο αυτό το κρυφτό ! Σε θέλω!

Τώρα μάλιστα ! Σκέφτηκα.........πως του το λέμε ;

Όπως μου το είπε και εκείνος ............ξαφνικά και ξεκάθαρα !

Μάκη ! Υπο άλλες συνθήκες , δεν θα το σκεφτόμουνα καν ....... τι να σου λέω τώρα !! Υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν ξέρεις για μένα !
Πρώτα δεν είχα ξεκαθαρίσει κάποια πράγματα εγώ μόνη μου, αφου τα ξεκαθάρισα μέσα μου, αρχικά ντρεπούμουν να σου τα πω γιατί φοβόμουν μην σε χάσω απο δίπλα μου, τώρα δεν ντρέπομαι, γιατί ξέρω πόιά είμαι αλλά εξακολουθώ να φοβάμαι μην σε χάσω , γιατί φοβάμαι μην δεν μπορέσεις να με καταλάβεις και σ' αγαπάω πολύ ρε Μάκη για να σε χάσω.....!!!
Μαρία ,μου είπε εκείνος έκπληκτος, πες μου τι έγινε, οτι και να είναι εγώ ξέρεις οτι θα είμαι δίπλα σου για πάντα και θα κάνω οτι μπορώ για να.......
Τον διέκοψα απότομα....
Είπες για πάντα, το εννοείς αυτό ;
Ναι για πάντα !
Ορκίσου !
Ορκίζομαι !
Μάκη είμαι λεσβία..................!

(Κουράστηκα αδερφές μου τώρα , τα υπόλοιπα θα τα αναρτήσω αύριο )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου