Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Προβληματισμοί της Κυριακής

Έχει ανάγκη η λεσβία να απολογείται για τις επιλογές της και τις απόψεις της; Πόσες φορές δεν έχω αναρωτηθεί και πόσες φορές έχω δώσει στον εαυτό μου την ίδια απάντηση.
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!
Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο ,ίσως γιατί έχουν αλλάξει τα πράγματα , ίσως γιατί η κοινωνία μας προοδεύει και έχουν αλλάξει οι αντιλήψεις της ή ίσως γιατί η κοινωνία μας έχει σοβαρότερα προβλήματα να αντιμετωπίσει απο το να ασχολείται και να επικρίνει τις λεσβίες και όλους όσους έχουν κάνει διαφορετικές επιλογές και έχουν επιλέξει έναν διαφορετικό τρόπο ζωής, εγώ δεν έχω έρθει στην δύσκολη ακόμη θέση να απολογούμαι για τις επιλογές μου, εκτός βέβαια απο την αρχή όπου και είχα αντιμετωπίσει προβλήματα με τους δικούς μου.
Σήμερα οι άνθρωποι με αποδέχονται με τις επιλογές μου δίχως να με ρωτούν και δίχως να μου ζητάνε να εξηγήσω.
Εντάξει είναι πολλοί εκείνοι που με ρωτούν πως είναι ... αλλά το θεωρώ φυσιολογικό για αυτό και δεν έχω κανένα πρόβλημα να μιλάω ανοιχτά για τις σχέσεις μου για τα «καλά» τους και τα «προβλήματα» τους.
Προβληματισμοί της Κυριακής...έτσι απλά για να κρατούμε το πνεύμα σε εγρήγορση!
Καλησπέρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου