Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

Θέλω να πω σε όλες εκείνες τις λεσβίες , που θέλουν να περάσουν το μήνυμα πως λεσβία γίνεσαι απο άποψη, πως τουλάχιστον όσον αφορά εμένα και τον κύκλο μου εμείς λεσβίες δεν γίναμε απο άποψη, λεσβίες γεννηθήκαμε.
Η λεσβία ίσως σε παλαιότερες εποχές , έπρεπε για κοινωνικούς κυρίως λόγους, να έχει συγκεκριμένη εμφάνιση και συμπεριφορά, αυτά κυρίες μου τελειώσανε εδώ και καιρό.
Δεν μπορεί κανείς και για κανένα λόγο να μου επιβάλλει , αντρικό look και συμπεριφορά. Θα υποστηρίξω την γυναικεία μου οντότητα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, γιατί όπως στα δικά μου μάτια μια ωραία γυναίκα αποτελεί «αντικείμενο» πόθου , έτσι και εγώ θέλω να αποτελώ αντικείμενο πόθου στις γυναίκες που μου αρέσουν.
ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !!!!!!!!!
Δεν είναι όλες οι λεσβίες μασκαρεμένα «αντράκια» είναι γυναίκες με εμφάνιση και στυλ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου