Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΗΣ ΜΟΔΟΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ







ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΩΣ ΤΟ LESBIAN PROFILE ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΟΣ






ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΑΣ ΒΡΙΘΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ






ΙΔΟΥ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΜΕ (ΑΝ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΑ.....)

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

ΣΟΦΙΑ ΡΟΔΙΤΗ


ΣΟΦΙΑ ΡΟΔΙΤΗ
Δεν μπορείς με τίποτα να ισχυριστείς , οτι η Σοφούλα είναι λεσβία αλλά κάτι τέτοια λέει και μας «ανάβει τα αίματα»
Σε ερώτηση που δέχτηκε μας άφησε κάποια........περιθώρια
Διαβάστε τον διάλογο :
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ :ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΛΕΠΕ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΚΟΥΓΕ ΜΟΝΟ, ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΜΙΛΑΣ ΣΑΝ...
ΡΟΔΙΤΗ :...λεσβία. Το ξέρω, μου το έχουν πει. Αλλά δεν είμαι. Για δοκιμή μπορεί να το έκανα, αλλά δεν νιώθω ακόμα αυτή την ανάγκη. Αρκεί να μην είμαι παθητική. Ίσως μιλάω κάπως μάγκικα, μάλλον όμως αυτό έχει σχέση με το ότι μεγάλωσα με άντρες, γιατί μικρή, λόγω του μόντελινγκ κτλ., δεν έκανα πολλή παρέα με τα κορίτσια της ηλικίας μου, με ζήλευαν, ήταν δύσκολα.
ΣΧΟΛΙΟ : ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΑΜΕ ΣΤΟ ΚΛΑΜΠ !!!!!!

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

Υπάρχει λεσβιακή ιστορία ;


Είναι ένα θέμα που ίσως απασχολεί πολλές απο εμάς, σήμερα αλλά και παλαιότερα.

Σαφώς και υπάρχει λεσβιακή ιστορία και αναφορές απο την αρχαιότητα ακόμη , με γνωστότερη την ιστορία της Σαπφούς.

Εμείς απο εδώ ψάχνοντας στο ίντερνετ αλλά και στην βιβλιογραφία θα προσπαθήσουμε να κάνουμε γνωστές όλες τις ιστορικές αναφορές που αφορούν Λεσβίες ανα τα χρόνια , απο το μακρινό παρελθόν ως το σήμερα.

Ξεκινάμε λοιπόν με κάποια στοιχεία για την πασίγνωστη Σαπφώ τα οποία και βρήκαμε μέσα απο αναρτήσεις στο διαδίκτυο.


Βίος και πολιτεία της Σαπφώς
Η Σαπφώ έζησε και άκμασε στην προ-κλασσική περίοδο, στις αρχές του 6oυ αιώνα π.Χ. (~580) κυρίως στην πρωτεύουσα του νησιού της Λέσβου, όπου τότε άκμαζαν οι τέχνες κι ο πολιτισμός. Το πιθανότερο είναι ότι γεννήθηκε λίγα χρόνια πριν, στα τέλη του προηγούμενου αιώνα, του 7ου, γύρω στα 630-620 π.Χ., στην Ερεσό. Η "Ιστορία του Ελληνικού Έθνους" αναφέρει ότι γεννήθηκε το 715 π.Χ., αλλά θα πρέπει να πρόκειται για τυπογραφικό λάθος, γιατί το ίδιο άρθρο αναφέρει ότι η Σαπφώ και ο Αλκαίος έζησαν δυο γενιές περίπου μετά τον Τέρπανδρο, διάσημο κιθαρωδό που άκμασε γύρω στο 630 π.Χ. και μάλλον ίδρυσε την πρώτη σχολή -ή ρεύμα- λυρικής ποίησης στη Λέσβο, κι ότι ο Αλκαίος γεννήθηκε γύρω στο 620 π.Χ. - Και εφόσον αυτή η κατα τα άλλα τόσο ενδιαφέρουσα έκδοση της ελληνικής ιστορίας αφιερώνει μονάχα μισή πρόταση στη 10η Μούσα, μάλλον μας πείθει ότι δεν έχει μελετήσει και τόσο διεξοδικά την μεγαλύτερη ποιήτρια όλων των εποχών.
Μια από τις σημαντικότερες μορφές της Αρχαίας Λυρικής ποίησης, μαζί με τον Αλκαίο κι ίσως κι ένα - δύο άλλους, όπως τον Αρχίλοχο, τον Ανακρέοντα. Σίγουρα η διασημότερη ποιήτρια του αρχαίου ελληνικού κόσμου, κι όχι μόνο.
Φαίνεται πως αγαπούσε ιδιαίτερα τη μουσική και κάθε ομορφιά. Την έχουνε αγαπήσει και παινέσει από την εποχή της μέχρι και σήμερα για την ομορφιά και την τρυφεράδα της ερωτικής της ποίησης, αλλά και για την αμεσότητα που πλησιάζει τον αναγνώστη. Πολλοί την έχουνε αποκαλέσει "δέκατη μούσα" ή και "θνητή μούσα" (μάλλον της λυρικής και την ερωτικής ποίησης), ο Πλάτωνας την έχει αποκαλέσει σοφή (σύμφωνα με την Ποικίλη ιστορία του Αιλιανού Κλαύδιου), κι ο Οράτιος στη 2η ωδή του μας λέει ότι κι οι νεκροί ακόμα ακούνε με θαυμασμό τα τραγούδια της σε ιερή σιγή στον κάτω κόσμο.
Κόρη αριστοκρατικής οικογένειας και συγκεκριμένα του Σκαμανδρώνυμου και της Κλείδας, είχε τρεις αδελφούς, τον Λάριχο, τον Χάραξο και τον Ευρύγιο. Ο Λάριχος ήταν οινοχόος στο πρυτανείο της πόλης, ενώ ο Χάραξος έφυγε στην Αίγυπτο για εμπόριο, όπου ερωτεύτηκε την όμορφη Ροδώπη και της εξαγόρασε την ελευθερία της αρκετά ακριβά. Κι η Σαπφώ τον μαλώνει γι αυτό σε κάποιο τραγούδι της.
Το Βυζαντινό λεξικό της Σούδας αναφέρει ότι παντρεύτηκε τον Ανδριώτη Κερκύλα, αλλά οι σοβαρότερες πηγές δεν το αναφέρουν αυτό (κι αν αναζητήσετε την σημασία του ονόματός του αλλά και τις μοδάτες απόψεις περι Σαπφώς την εποχή που γράφτηκε η Σουδα ενώ καίγαν με χριστιανικό φιρμάνι κάθε αναφορά στα βιβλία της.. θα καταλάβετε καλύτερα). Σίγουρα απόκτησε μια κόρη που ονόμασε Κλείδα, κι ίσως αυτό να ήταν και το όνομα της μητέρας της. (Ακόμα στα νησιά του αιγαίου αρκετοί συνηθίζουν να κρατούν το παλιό έθιμο - η πρωτοκόρη παίρνει το όνομα της μητέρας της μάνας.)
Η εποχή της είναι εποχή αλλαγών. Αρχίζουν να ακμάζουν οι αποικίες, η δημοκρατία ανταγωνίζεται την τυραννία σε αρκετές πόλεις και τα πολιτικά ζητήματα ενδιαφέρουν αρκετά κι επηρεάζουν τις ζωές των ανθρώπων.
Η Σαπφώ ταξίδεψε στη Σικελία κι έμεινε λίγα χρόνια στις Συρακούσες, γύρω στο 600 π.Χ. (603-595?), μπορεί και για να απομακρυνθεί από πολιτικές αναταραχές στη Μυτιλήνη. Επιστρέφει στην πατρίδα της γύρω στο 590-580 π.Χ. μετά την κατάλυση της τυραννίας, επί Πιττακού του Μυτιληναίου.
Είχε διαδοθεί αρκετά ένας θρύλος ότι αυτοκτόνησε πέφτοντας στη θάλασσα από ένα ακρωτήρι της Λευκάδας, για τα όμορφα μάτια ενός νέου που λεγόταν Φάων. Δεν φαίνεται όμως να αληθεύει ούτε αυτός ο μύθος, μάλλον οφείλεται στην παρερμηνεία κάποιου ποιήματός της, όπου η Σαπφώ εξυμνεί την ομορφιά του Φάωνος, ακόλουθου της Αφροδίτης.
Μετά το θάνατό της οι Μυτιληνιοί έκοψαν νόμισμα με τη μορφή της. Στις Συρακούσες κατασκεύασαν κενοτάφιο σε ανάμνησή της. Όλος σχεδόν ο αρχαίος κόσμος την είπε δεκάτη των Μουσών και θνητή Μούσα και σε αρκετές ελληνικές πόλεις στήθηκαν εικόνες της προτομής της.
Η ιδιωτική της ζωή έχει συζητηθεί πολύ, αλλά δεν υπάρχουν αρκετές αξιόπιστες πληροφορίες για να μπορούμε να διακρίνουμε μεταξύ μύθων, κουτσομπολιών, πολιτικά αποδεκτών "αποκαταστάσεων" και αλήθειας. Γενικά φαίνεται ότι καθένας που έχει γράψει για τη Σαπφώ υποστηρίζει απόψεις προσωπικές ή και γενικά αποδεκτές ή και "πιπεράτες" για την κοινωνική και πολιτιστική του ομάδα και εποχή. Κανένας από αυτούς δεν είναι σύγχρονός της, ώστε να είναι πιθανό να την είχε γνωρίσει και να είναι πιο αντικειμενικός.
Έχει αναφερθεί ότι είχε ερωτευτεί γυναικεία πρόσωπα στο περιβάλλον της, και ιδιαίτερα με την Ατθίδα, την Τελέσιππα και την Μεγάρα. Έχουν αναφερθεί επίσης ως μαθήτριές της: η Αναγόρα η Μιλήσια, η Γογγύλα η Κολοφώνια και η Ευνείκια η Σαλαμίνια.
Την εποχή εκείνη στη Λέσβο τα κορίτσια της ανώτερης οικονομικής τάξης συχνά εκπαιδεύονταν στη μουσική και το τραγούδι, σε κάτι μεταξύ ωδείων και εστέτ καλλιτεχνικών σαλονιών, που διατηρούσαν μεγαλύτερες και πιο έμπειρες γυναίκες, και φαίνεται ότι η Σαπφώ ήταν μια από τις τελευταίες. Ως "αντίτεχνές" της, δηλαδή γυναίκες που έκαναν το ίδιο, αναφέρονται: η Γοργώ, η Ανδρομέδα και η Μίκα.
To .. βυζαντινό φιρμάνι έκαψε την βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, κι αργότερα, το 380 oι ανθελληνική νομοθεσία του Θεοδόσιου και τα μίση που ξεσήκωσε .. έφτασαν με υπερβολικό ζήλο να μεταφραστουν και σε διαταγές να καίγονται τα ποιήματα της Σαπφώς - όπως κι όλα σχεδόν τα ελληνικά γραπτά. Στη συνέχεια, το 1073 οι εκκλησιαστικές αρχές του Βυζαντίου και της Ρώμης διέταξαν να καούν όλες οι κλασσικές βιβλιοθήκες της Ρώμης και της Κωνσταντινούπολης - και βέβαια όλα τα βιβλία που είχαν απομείνει με ερωτικά ποιήματα της Σαπφώς, με συνέπεια τα ελάχιστα αποσπάσματα που σώζονται σήμερα να καλύπτουν ένα ελάχιστο ποσοστό του συνολικού της έργου, τυχαία ευρήματα αρχαιολογικών ανασκαφών σε περιοχές που δεν ήταν ισχυρή η επηρροή της εκκλησίας, το 1897 και αργότερα (Ετρουρία, Αίγυπτος.. κλπ. .. μέχρι παλίμψηστες περγαμηνές που βρέθηκαν να γεμίζουν φτωχές μούμιες στις αρχές του 21ου αιώνα κι ακόμα δεν έχουν μελετηθεί πλήρως). Τεκμηρίωση: ανατρέξτε στα αρχεία της Βυζαντινής Νομοθεσίας που ΔΕΝ διδάσκονται στα σχολειά, και στα πλήρη πρακτικά των εκκλησιαστικών συνόδων του μεσαίωνα. Σημείωση: αφαιρέσαμε την αναφορά σε διαταγή του Γρηγόριου του Ναζιανζηνού για την καταστροφή ειδικά των γραπτών της Σαπφώς που αναφέραμε παλαιότερα, γιατί δεν βρίσκουμε συγκεκριμένα τεκμήρια - εκτός από το ότι το 380 είναι η εποχή του (πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως 380-381).. και μια μη-τεκμηριωμένη αναφορά στο διαδίκτυο. Σίγουρα συμμετείχε ενεργά στη Β' Οικουμενική Σύνοδο της Κωνσταντινουπόλεως (381)
Έχουν γράψει για τη Σαπφώ :
- ο Ηρόδοτος, αναφορές στην οικογένειά της
- ο Αριστοτελικός φιλόσοφος Χαμαιλέων, Βιογραφική πραγματεία, ~300 π.Χ.
- ο Αριστοτέλης αναφέρει στιχομυθία μεταξύ Σαπφούς και Αλκαίου όπου ο Αλκαίος ... κάτι θέλει να της πει ... αλλά ντρέπεται κι η Σαπφώ του απαντά "αν είχες να πεις κάτι όμορφο και καλό κι αν δεν σ' έτρωγε η γλώσσα σου να πεις κακά πράγματα, δεν θα ντρεπόσουνα και θα φανέρωνες τη δίκαιη σκέψη σου".
- O Αιλιανός Κλαύδιος, στην Ποικίλη ιστορία του, αναφέρει μεταξύ άλλων ότι ο Πλάτωνας την αποκαλούσε σοφή.
- ο Κολοφώνιος ποιητής Ερμεισιάναξ, σύγχρονος του Αλεξάνδρου ή του Πτολεμαίου, στην ελεγεία του με τίτλο Λεόντιον, σε αναφορές ερωτικών σχέσεων μεταξύ ποιητών, αναφέρει έρωτα του Αλκαίου προς τη Σαπφώ, κι εμφάνιζε ως αντεραστή του Αλκαίου τον Ανακρέοντα - αλλά ο τελευταίος ήταν αρκετά μικρότερός της και σε συνδυασμό με το λυρισμό και των δυο.. μάλλον πρόκειται για κάποια αλληγορία
- ο Μάξιμος ο Τύριος, φιλόσοφος του β' μισού του 2ου μ.Χ. αι., μας λέει πως ήτανε "μικρά και μέλαινα", κι απορρίπτει τις διαδόσεις σχετικά με ομοφυλοφιλικές σχέσεις με τις φίλες της, κι αποφαίνεται ότι οι σχέση της με τις γυναίκες του κύκλου της ήταν μόνο παιδαγωγική και μορφωτική, ανάλογη με τη σχέση του Σωκράτη με τους μαθητές του.
- ο Οράτιος επιμένει στις ωδές του ότι τα άσματα της Σαπφούς είναι άξια ιερού θαυμασμού.
- ο Οδυσσέας Ελύτης, ποιητής του 20 αι. μ.Χ. από το ίδιο της το νησί, αλλιώς ωραίος, κι ίσως ο πλέον αντικειμενικός απ' όλους, αναφέρει πως τη νοιώθει σα μια μακρινή του ξαδέρφη, "Δυόμισι χιλιάδες χρόνια πίσω, στη Μυτιλήνη", ίσως λιγάκι μεγαλύτερη, αλλά που μεγαλώσανε παίζοντας "στους ίδιους κήπους, γύρω από τις ίδιες ροδιές, πάνω απ' τις ίδιες στέρνες" και της αφιερώνει ένα από τα μικρά του έψιλον, όπου συμπυκνώνει μέσα σε τρεις μικρές σελιδούλες το παγκόσμια αποδεκτό εγκώμιο της ποίησής της, μας μεταδίνει το ύφος και το χρώμα του "σαλονιού" της - κι ίσως και της ψυχής της, κλείνοντας .. "Τέτοιο πλάσμα ευαίσθητο και θαρρετό συνάμα δε μας παρουσιάζει συχνά η ζωή. Ένα μικροκαμωμένο βαθυμελάχροινο κορίτσι, ένα "μαυροτσούκαλο", όπως θα λέγαμε σήμερα, που ωστόσο έδειξε ότι είναι σε θέση να υποτάξει ένα τριαντάφυλλο, να ερμηνέψει ένα κύμα ή ένα αηδόνι, και να πει "σ' αγαπώ", για να συγκινηθεί η υφήλιος".

Βιβλιογραφία και σύνδεσμοι

Αναγνωστάκη-Τζαβάρα Ελευθερία, "Η Σαπφώ του 'Ερωτα", Εκδόσεις: ΙΔΜΩΝ, Aθήνα 2001, ISBN 960-7547-46-2
Ελύτης Ο. "Σαπφώ"
Ελύτης Ο. "τα μικρά έψιλον"
οαεδ "ανθολόγιο λυρικής ποίησης"
Reynolds, Margaret "the Sappho Companion", 2000
"Psapha"
Η συνέχεια στο επόμενο......

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

ΟΙ ΔΕΚΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΛΕΣΒΙΕΣ ΗΘΟΠΟΙΟΙ

Οι ΔΕΚΑ καλύτερες λεσβίες ηθοποιοί

Πηγή: RainbowNetwork.com

Μετάφραση: Ερριέτα

Για δεκαετίες οι λεσβίες ηθοποιοί προσποιούνταν ότι είναι straight, είχαν λευκούς γάμους και έλεγαν ψέματα για την σεξουαλική τους ζωή. Στο Hollywood η παραμικρή υποψία μπορούσε να καταστρέψει την καριέρα μιας ηθοποιού και μεγάλες ηθοποιοί όπως οι Marlene Dietrich και Greta Garbo ποτέ δεν αποκάλυψαν τις σχέσεις τους με γυναίκες.
Σήμερα η αμφισεξουαλικότητα και η ομοφυλοφιλία είναι πιο αποδεκτές στο κόσμο του θεάματος κυρίως χάρη σε ηθοποιούς όπως η Ellen DeGeneres που αποκάλυψε την σεξουαλικότητά της το 1997. Aπό την άλλη η αμφισεξουαλικοτητα είναι πιο εύκολη για το κοινό και οι δηλώσεις των Drew Barrymore και Angelina Jolie για τις λεσβιακές τους σχέσεις τις έχουν κάνει πιο δημοφιλείς.

Marlene Dietrich

Η ταινία "Falling in Love Again’"είναι η απόλυτη εικόνα της femme fatale Marlene Dietrich. Η σαγηνευτική cross-dressing ηθοποιός είναι από τις αγαπημένες των gay και λεσβιών στο κόσμο. Η Dietrich ήταν παντρεμένη με τον σκηνοθέτη Rudolf Sieber αλλά ο γάμος τους ήταν ανοιχτός.


Greta Garbo

Η Swedish Sphinx είναι πιο γνωστή για το μυστήριο που την περιτριγύριζε καθόλη τη διάρκεια τη ζωής της αφού αποσύρθηκε από την κοινωνική ζωή σε ηλικία 36 ετών και σπάνια βγήκε από το σπίτι της για τα επόμενα 50 χρόνια. Η Greta Garbo ήταν μια από τις λίγες ηθοποιούς που μπόρεσαν να συνεχίσουν την καριέρα τους μετά την εισαγωγή ήχου στον κινηματογράφου. Η Greta είχε πιθανά σχέσεις με ηθοποιούς της εποχής όπως η Marlene Dietrich , η Mercedes de Acosta και η Louise Brooks.

Tallulah Bankhead

Η καριέρα της Tallulah Bankhead δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα επιτυχημένη στον κινηματογράφο αλλά ήταν μια από τις μεγάλες κυρίες του θεάτρου. Η Tallulah μετακόμισε στο Λονδίνο το 1923 και ήταν από τις πιο επιτυχημένες ηθοποιούς του West End. Η Tallulah έπαιρνε πολλά ναρκωτικά, κάπνιζε συνεχώς και συχνά έβγαζε τα ρούχα της σε συνεντεύξεις. Οι σχέσεις της με γυναίκες περιλάμβαναν τις Marlene Dietrich, Greta Garbo και Barbara Stanwyck. Μια από τις πιο διάσημες εκφράσεις της ήταν «Ο μπαμπάς μου με προειδοποίησε για τους άνδρες και το ποτό αλλά δεν είπε λέξη για τις γυναίκες και την κοκαΐνη».

Ellen Degeneres

Η Ellen Degeneres γεννήθηκε στην Louisiana και μεγάλωσε σε οικογένεια Christian Scientist. Μετά την αποκάλυψη της σεξουαλικότητάς της στην τηλεόραση το 1997 ο ευαγγελιστής πάστορας Jerry Falwell την αποκάλεσε “Ellen Degenerate (έκφυλη)”. Η Degeneres απάντησε δημόσια: «Αλήθεια; Έτσι με αποκάλεσε; Είχα να το ακούσω αυτό από την Τρίτη δημοτικού».

Portia De Rossi

Η Amanda Lee Rogers άλλαξε το όνομά της σε Portia de Rossi σε ηλικία 15 ετών και όπως δηλώνει: «Κοιτώντας πίσω, νομίζω ότι ήταν κυρίως γιατί πάλευα με την σεξουαλικότητά μου. Προσπαθούσα να βρω την ταυτότητά μου». Η Portia ήταν παντρεμένη με έναν σκηνοθέτη και πάντα πολύ ντροπαλή για την σεξουαλικότητά της. Ποτέ δεν επιβεβαίωσε την τετράχρονη σχέση της με την κόρη του Ringo Star, Francesca Gregorini. Το 2005 αποκάλυψε την σεξουαλικότητά της σε συνέντευξη στο περιοδικό "The Advocate".

Anne Heche

Η ζωή ήταν σκληρή με την Anne Heche. Κάποτε κατηγόρησε τον πατέρα της ότι την κακοποιούσε σεξουαλικά. Εκείνος αποκάλυψε ότι είναι gay στην οικογένεια του και πέθανε από AIDS το 1983. Η μητέρα της Heche έχει μιλήσει σε άπειρα συνέδρια αναμορφωμένων gay δηλώνοντας ότι οι προσευχές της γιάτρεψαν την κόρη της από τη λεσβιακή της ζωή. Η Anne Heche είχε μια τετράχρονη διάσημη σχέση με την Ellen DeGeneres, την οποία άφησε για έναν cameraman τον οποίο παντρεύτηκε και με τον οποίο έχουν τώρα χωρίσει.

Rosie O’Donnell

Η Rosie O’Donnell ξεκίνησε την καριέρα της σαν κωμικός και έγινε διάσημη σαν παρουσιάστρια στο talk show "The Rosie O’Donnell Show". Πρόσφατα έχει μπει στο κέντρο μιας μεγάλης διχογνωμίας αφού απαίτησε την επίσημη κατηγορία του Προέδρου Bush σαν εγκληματία πολέμου. Το 2002 η Rosie έφυγε από το talk show και αποκάλυψε την σεξουαλικότητά της παίζοντας μια λεσβία στην κωμική σειρά "Will & Grace". Μετά έγινε μια από τις σταρ της σειράς "Queer As Folk". Η Rosie έχει τώρα τρία υιοθετημένα παιδιά και ένα φυσικό παιδί με την πολύχρονη ερωμένη της Kelli Carpenter.

Lily Tomlin

Η Lily Tomlin έχει παίξει πολλούς και διαφορετικούς ρόλους σαν κωμικός. Το 1975 ήταν υποψήφια για Oscar για την ερμηνεία της στην ταινία "Nashville". Το 1999 η Lily Tomlin έπαιξε την λεσβία Georgie στην ταινία Tea With Mussolini. Ποτέ δεν έκανε μεγάλο θόρυβο για το ότι είναι λεσβία αλλά το 2001 επίσημα αποκάλυψε την σεξουαλικότητά της και την σχέση της με την συγγραφέα Jane Wagner σε συνέντευξη στο περιοδικό "The Advocate". Η Lily Tomlin υποστηρίζει τα gay δικαιώματα και ήταν αφηγήτρια στο ντοκιμαντέρ για την ιστορία των gay στο σινεμά, "The Celluloid Closet".

Fiona Shaw

Η κλασσική ηθοποιός Fiona Shaw είναι πιο γνωστή για τον ρόλο της ως Aunt Petunia Dursley στον "Harry Potter" και σαν η τρελή φόνισσα στην ταινία "The Black Dahlia". Αλλά οι μεγάλες της επιτυχίες είναι στο θέατρο όπου έχει παίξει σε μεγάλες παραστάσεις όπως "Les Liaisons Dangereuses", The Taming of the Shrew" και "Hedda Gabler". Η Fiona Shaw έχει παίξει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο έργο "Richard III" και στο έργο "The Triumph of Love" ο χαρακτήρας της Leontine αποπλανήθηκε από την Mira Sorvino. Η Fiona Shaw γνώρισε την Saffron Burrows όταν έπαιξαν μαζί στο έργο "The PowerBook", που είναι βασισμένο στο βιβλίο από τη λεσβία συγγραφέα Jeanette Winterson. Καμία από τις δύο δεν έχει αποδεχτεί ή αρνηθεί δημόσια τη σχέση τους.

Saffron Burrows

Η Saffron Burrows άρχισε το modelling στα 15 και έχει παίξει σε πολλές από τις μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες των τελευταίων χρόνων όπως τα Frida, Troy και Deep Blue Sea. Η Saffron Burrows είναι ανοιχτά αμφισεξουαλική και έχει κάνει σχέσεις με γυναίκες και άνδρες. Βαθιά αφοσιωμένη στην προσωπική της ζωή δήλωσε στην εφημερίδα The Scotsman: «Αν είμαι μπερδεμένη; Καθόλου. Αγαπώ τους άνδρες και αγαπώ τις γυναίκες. Αυτή τη στιγμή είμαι σε μια ήρεμη σχέση».

ΤΟ ΛΕΣΒΙΑΚΟ ΠΡΟΦΙΛ...

Προς όλες τις φίλες μας : Τελικά το λεσβιακό προφίλ πρέπει να μετράει πολύ. Στο παρακάτω άρθρο θα καταλάβετε γιατί. Αν και δεν συμφωνούμε με την φιλοσοφία του άρθρου ( ο συγγραφέας είναι άντρας οπότε........) Μπορούμε να πάρουμε μια εικόνα, για το παράδοξο του κόσμου που ζούμε, δηλαδή για ότι αυτό που ο συντηρητικός μας κόσμος, ανοικτά κατακρίνει μπορεί αν υιοθετηθεί σαν στυλ να αποβεί και κερδοφόρο σε κάποιες περιπτώσεις .
Μακρια απο εμάς όλα αυτά.

Διαβάστε και σχολιάστε, το άρθρο είναι απο το περιοδικό ΚΛΙΚ.



Kείμενο: Δημήτρης Πολιτάκης

Kάθε εβδομάδα σχεδόν, κάποια επώνυ-μη λεσβία του αμερικανικού showbiz (και όχι μόνο) «βγαίνει» πανηγυρικά από την ντουλάπα και δέχεται τα φώτα της δημοσιότητας, όχι με δυσφορία ή και τρόμο για το μέλλον της καριέρας της, όπως θα συνέβαινε παλιότερα, αλλά με ικανοποίηση που γίνεται μέρος της «lesbian-chic» μόδας που κυριαρχεί τελευταία στα media των HΠA.
H Ellen Degenerees (πρωταγωνίστρια του τηλεοπτικού «Nέα γυναίκα μόνη ψάχνεται», που προβάλλει και εδώ το Mega), η Jodie Foster (μέσω της βιογραφίας που έγραψε ο αδερφός της) και δεκάδες άλλες λιγότερο διάσημες λεσβίες (ή bisexual, έστω) παραδέχονται δημόσια (και συχνά με υπερβολική φασαρία) τη «διαφορετική» σεξουαλικότητά τους, γνωρίζοντας καλά ότι, ενώ υπάρχουν ακόμη οι προκαταλήψεις της ηθικής πλειοψηφίας, ο εξοστρακισμός δεν «παίζει» πια όπως παλιότερα. Aντίθετα, έχουν πολλές πιθανότητες να αναβαθμίσουν την καριέρα τους, εκμεταλλευόμενες αυτό τον ξαφνικό έρωτα των Mέσων με τη λεσβιακή κουλτούρα, για να βουτήξουν στην κολυμπήθρα του «cool» και του «hip».
Tότε, γιατί η Kαναδή τραγουδίστρια K. D. Lang —που δεν είχε ποτέ καμιά διάθεση να κρύψει την ταυτότητά της ως λεσβία— δηλώνει ότι αισθάνεται μοναξιά και σύγχυση; «... Έχω μπερδευτεί εντελώς. Oι λεσβίες θέλουν να πηγαίνουν με άντρες, και τα straight κορίτσια θέλουν να γίνουν λεσβίες, έστω και για μια νύχτα, για να φαίνονται έτσι πιο cool. Ξαφνικά αισθάνομαι μόνη...» δήλωσε πρόσφατα, έχοντας μάλλον στο μυαλό της εποχές πιο δύσκολες για λεσβίες αλλά που έλειπαν, τουλάχιστον, τα «lesbian-chic» εξώφυλλα και editorial μόδας. Όπως συνέβη πριν από μερικά χρόνια, όταν πρωτοέγινε διάσημη τραγουδώντας country, και οι (συντηρητικοί) κάτοικοι του χωριού της ανάρτησαν εκεί μια πινακίδα που έγραφε «Πατρίδα της K. D. Lang», παρά το γεγονός ότι είχε δηλώσει ήδη ανοιχτά ότι είναι λεσβία. Mόλις, όμως, οι κτηνοτρόφοι συμπατριώτες της πληροφορήθηκαν ότι είναι χορτοφάγος, μερικοί από αυτούς δεν δίστασαν, την ίδια νύχτα, να αποτυπώσουν την οργή τους στην πινακίδα αλλάζοντας την επιγραφή σε: «Πατρίδα της βρομολεσβίας K. D. Lang»...

Όχι ότι είναι και πολύ περίεργο που οι άντρες του χωριού της K. D. Lang δεν είχαν κανένα πρόβλημα με τη σεξουαλική προτίμηση της διάσημης συμπολίτισσάς τους αλλά, αντίθετα, είχαν με την αλλαγή της δίαιτάς της. Aυτή είναι, εξάλλου, και η αντίρρηση των περισσότερων hardcore-φεμινιστριών-λεσβιών-θεωρητικών με το hype που συνοδεύει το νέο «lesbian-chic», ότι, δηλαδή, δεν πρόκειται παρά για ένα είδος marketing βίτσιου των straight αντρών που ελέγχουν τα media και τη showbiz βιομηχανία, κάτι που δεν βοηθάει, φυσικά, καθόλου την απογκετοποίηση της λεσβιακής κοινότητας. Kαθόλου παράλογη άποψη, αν σκεφτεί κανείς ότι όλες οι πορνό ταινίες που κυκλοφορούν (και απευθύνονται κυρίως σε straight άντρες) έχουν σκηνές με λεσβιακό σεξ και ποτέ, φυσικά, με ερωτικές σκηνές μεταξύ αντρών. Eκτός από τις ταινίες, βέβαια, που προορίζονται αποκλειστικά για τους gay.
Tο φλερτ με τη λεσβιακή εικονογραφία (από λεσβίες και μη) δεν είναι, φυσικά, καινούργια υπόθεση. Aπό την εποχή της Γκάρμπο και της Nτίτριχ μέχρι τις λεσβιακές κορόνες της Mαντόνα, πολλές σταρ και στάρλετ έπαιξαν με το image της λεσβίας σε όλες τις μορφές του, από την ανδρόγυνη βαμπ με το κοστούμι μέχρι τη μάτσο «νταλικέρισσα». Mερικές, μάλιστα, έγιναν και λεσβιακά είδωλα, χωρίς καν να το επιδιώξουν.
Όπως η πρωταγωνίστρια του σίριαλ «Zίνα» (το δείχνει το Star), που με την «ψευτομυθολογική lesbo-Aμαζόνα» πανοπλία και με τα διάφορα (λεκτικά, έστω) υπονοούμενα με τις υπόλοιπες Aμαζόνες του καστ, έγινε, ξαφνικά, cult σύμβολο για πολλές dykes του πλανήτη. Yπάρχει, βεβαίως, και η ανάποδη πλευρά της διασημότητας, που φέρνει το outing μιας ηθοποιού ή τραγουδίστριας, με την απότομη έκθεση της στο «lesbian-chic» πανηγύρι των media. Aμέσως μετά τη θεαματική της αποκάλυψη ότι είναι λεσβία, και μάλιστα μέσα από το ίδιο το σίριαλ όπου πρωταγωνιστεί, βγήκε στο σινεμά η ταινία «Mr Wrong», όπου η Ellen Degenerees υποδύεται μια straight κοπέλα σε μια straight ρομαντική κομεντί. Tο κοινό αδιαφόρησε πλήρως, και τώρα η Ellen σκέφτεται έντρομη ότι είναι μάλλον καταδικασμένη να «παίζει» τον εαυτό της —δηλαδή, τη λεσβία— για το υπόλοιπο της καριέρας της.
Στην Eλλάδα, η «διαφορετικότητα», μένει, προς το παρόν, καλά κρυμμένη, ιδιαίτερα αν πρόκειται για επώνυμα πρόσωπα. Aντίθετα με τις λιγότερο διάσημες και πιο μικρές στην ηλικία dykes, οι οποίες φτιάχνουν δυναμικούς πυρήνες και διοργανώνουν πάρτι, όπως αυτά της ομάδας «Cyberdykes» στο Booze και στο Camel τον χειμώνα. Aσυμβίβαστες στη νοοτροπία και στο attitude —το δοκίμασαν από πρώτο χέρι όσοι άντρες δοκίμασαν να μπουν, ή, ακόμα χειρότερα, να κάνουν πλάκα στα cyberdyke πάρτι— έχουν ακόμα για σλόγκαν τη ρήση της Jill Johnston από το λεσβιακό μανιφέστο του 1973, «Lesbian Nation»: «Όλες οι γυναίκες είναι λεσβίες, εκτός από αυτές που δεν το ξέρουν ακόμα». Xμμμ... ενδιαφέρουσα άποψη. Aπό την άλλη, η πιο διάσημη σύγχρονη φεμινίστρια συγγραφέας, η Camille-δεν κωλώνω πουθενά-Paglia έχει πει κατ’ επανάληψη ότι: «Όλες οι γυναίκες με αρχίδια είναι straight». Άντε βρες άκρη...







ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΨΟΥΜΕ......


Ελάτε να κουτσομπολέψουμε και λίγο.

Αναδημοσιεύω απο το yiupi.gr μια είδηση απο τον δικό μας celebrity λεσβιακό κόσμο......


Λίντσεϊ Λόχαν

Η πρώην σύντροφος της της πέταξε τα ρούχα στο δρόμο!



Είναι γεγονός ότι εδώ και καιρό η σχέση των δύο γυναικών αντιμετωπίζει προβλήματα — μάλιστα οι δυο τους είχαν μείνει για μερικές εβδομάδες χώρια πριν από λίγο καιρό. Η ίδια η Λίντσεϊ άλλωστε δήλωσε πρόσφατα: «Κάθε πρωί ξυπνάω και, παρά το γεγονός ότι είμαι ερωτευμένη με τη Σαμ περισσότερο από όσο έχω ερωτευτεί κάποιον άλλο στη ζωή μου, ειλικρινά δεν ξέρω αν θα είμαστε μαζί μέχρι να πάμε για ύπνο το βράδυ».

Και άλλος ένας άγριος καβγάς του ζευγαριού έρχεται να επιβεβαιώσει την παραπάνω δήλωση: Ο καβγάς έγινε στο σπίτι της
Σαμάνθα Ρόνσον στο Λος Άντζελες, στις 6.00 τα ξημερώματα της Δευτέρας. Η DJ είχε προηγουμένως βγει με μια φίλη της, και, μία ώρα αφού είχε γυρίσει σπίτι, η Λίντσεϊ τής χτύπησε θυμωμένη την πόρτα. Άρχισαν να φωνάζει η μία στην άλλη, ενώ η Λίντσεϊ αποκαλούσε τη Σαμάνθα «ψεύτρα».

Λίγο αργότερα, η
Ρόνσον ακούστηκε να ζητά από τη Λόχαν να φύγει από το σπίτι, ενώ δεν δίστασε να πάρει μία τσάντα γεμάτη με ρούχα της Λίντσεϊ και να την πετάξει στο δρόμο!

Στο παρελθόν,
οι δύο γυναίκες έχουν καβγαδίσει αρκετές φορές άσχημα, ακόμα και δημόσια, όπως στο δρόμο ή μέσα σε κλαμπ όπου η Σαμάνθα έπαιζε μουσική
.

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΖΙ

Μείναμε τόσο καιρό ΄χωρίς δημοσίευση γιατί θέλαμε να δούμε την κινητικότητα του blog αλλά κυρίως , την διάθεση σας να εκφραστείτε.
Ως προς το πρώτο θέμα η κινητικότητα ήταν ικανοποιητική , αν σκεφτεί κανείς πως το blog μας δεν διαφημίζεται πουθενά και ούτε βέβαια έχουμε σκοπό να το κάνουμε, γιατί είμαστε της φιλοσοφίας εκείνης , που λέει , πως όποιος ενδιαφέρεται ψάχνει και βρίσκει. Και εμείς θέλουμε να αποτελούμε ενα ξεχωριστό κομμάτι στην ζωή σας το οποίο έχετε ψάξει για να το βρείτε.
Ως προς την διάθεση για έκφραση παρατηρούμε μια διστακτικότητα, που αγγίζει τα όρια της άρνησης για έκφραση.
Στόχος μας είναι να ανοίξουμε μεταξύ μας ένα διάλογο, να αγγίξουμε θέματα που εσείς θα μας θέσετε, να ψάξουμε μαζί λύσεις σε προβλήματα που μας αφορούν όλες , να συνδεθούμε μέσα απο αυτό το βήμα για ένα κοινό σκοπό........να ζούμε ελεύθερες τις συνειδητές μας επιλογές.